Proiektua

Working Estadio da Estadio Berriaren argia ikusi duen lehen mugarrietako bat. 2020ko ABUZTUAN ireki zituen ateak, kafetegiaren ezkerraldean dagoen espazio sozialak urte batzuk lehenago izan zuen aiurria berreskuratzeko. Orain berpiztu egin da, gaur egungo erabilera eta beharretan pentsatuta.

Working Estadioa beharrizan profesionaletarako hornitutako espazioa da

Estadio Fundazioko abonatuek modu profesionalean erabil dezaten pentsatuta dago espazio hau. 180 metro koadrotan, lan egiteko edo bilerak egiteko erosotasun guztiak izango ditugu. Gune diafano horrek Wi-Fi konexioa du erabiltzaileentzat, baita 3 gela intsonorizatu ere, horietako bi telefono-deiak egiteko.

Working Estadioa gune lasaia da, eta bertan, ondoan dugun abonatuarekiko errespetua da garrantzitsuena, kirol-jardueraren ondoren edo aurretik, Estadiotik irten gabe, konexio baten berehalakotasuna behar dugunok, ordu batzuetan lan pertsonalerako edo talde txikietan lan egiteko lasaitasuna behar dugunok, eta lana, analisiak edo txostenak hasteko edo amaitzeko leku bat behar dugunok erabil dezagun.

Lan-eremu hau errealitate bihurtu da dagoeneko, eta Estadio Berriaren lehen mugarria da, etorkizunean garatuko dena. Working Estadioari buruzko informazio guztia eta duen funtzionamendua ezagutzera gonbidatzen zaitugu Estadio Fundazioaren webgune ofizialean.

Horrelakoxea da Working Estadioa